کد خبر : 208822
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 شهریور 1402 - 17:00

خرید تضمینی گندم در همدان از مرز ۴۰۳ هزار تن گذشت

خرید تضمینی گندم در همدان از مرز ۴۰۳ هزار تن گذشت

به گزارش ایلنا از همدان، رضا بهراملو افزود: ۳۱۵ هزار و ۵۴۷ تن گندم تضمینی سال گذشته از کشاورزان استان همدان خریداری شده بود. وی اضافه کرد: شهرستان‌های رزن با ۷۳ هزار و ۸۶۴ تن، نهاوند با ۷۳ هزار و ۵۷۸ تن و کبودرآهنگ با ۷۳ هزار و ۴۴۲ تن گندم و اسدآباد با ۵۷

خرید تضمینی گندم در همدان از مرز 403 هزار تن گذشت

به گزارش ایلنا از همدان، رضا بهراملو افزود: ۳۱۵ هزار و ۵۴۷ تن گندم تضمینی سال گذشته از کشاورزان استان همدان خریداری شده بود.

وی اضافه کرد: شهرستان‌های رزن با ۷۳ هزار و ۸۶۴ تن، نهاوند با ۷۳ هزار و ۵۷۸ تن و کبودرآهنگ با ۷۳ هزار و ۴۴۲ تن گندم و اسدآباد با ۵۷ هزار و ۸۶۷ تن بیشترین خرید تضمینی گندم را به نام خود ثبت کرده‌اند.

بهراملو ادامه داد: همچنین همدان با ۳۱ هزار و ۳۲۶ تن، ملایر با ۲۶ هزار و ۸۲۳ تن، درگزین با ۲۳ هزار و ۹۷۴ تن، بهار با ۱۹ هزار و هفت تن ، تویسرکان با ۱۶ هزار و ۷۹۸ تن و فامنین با ۶ هزار و ۵۶۹ تن در رده های بعدی میزان خرید تضمینی گندم در استان قرار دارند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان گفت: خریداران تضمینی گندم به تفکیک مالکیت، سازمان تعاون روستایی ۲۰۳ هزار و ۲۴۷ تن، بخش خصوصی ۱۶۸ هزار و ۵۸۵ تن، کارخانه ها ۱۳ هزار و ۷۷۵ تن و مراکز دولتی ۱۷ هزار و ۵۵۹ تن هستند.

همدان یکی از قطب های مهم کشاورزی کشور است، که این استان با وجود داشتن ۲.۱ درصد از وسعت کشور، ۴.۴ درصد از تولیدات بخش کشاورزی را به خود اختصاص داده است.

استان همدان دارای ۶۹۲ هزار هکتار زمین زراعی(آبی و دیم) و ۱۱۷ هزار بهره بردار در بخش کشاورزی است که بر اساس آخرین آمارهای منتشر شده، ارزش ریالی تولیدات کشاورزی استان معادل ۶۶ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رپورتاژ آگهی جذاب

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح