کد خبر : 208863
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آبان 1402 - 15:50

تاریخ عرضه سری آنر ۱۰۰ برای ۲۳ نوامبر تعیین شده است. گفته شده که Snapdragon 8 Gen 2 SoC را ارائه می دهد

تاریخ عرضه سری آنر ۱۰۰ برای ۲۳ نوامبر تعیین شده است. گفته شده که Snapdragon 8 Gen 2 SoC را ارائه می دهد

به گزارش مربوط نیوز و به نقل از گادگتس۳۶۰ پیش‌بینی می‌شود سری آنر ۱۰۰ به عنوان جانشین سری آنر ۹۰ که در ماه می امسال رونمایی شد، عرضه شود. انتظار می‌رود این سری با دو مدل عرضه شود – Honor 100 پایه و Honor 100 Pro رده بالا، مشابه مدل‌های Honor 90 و Honor 90

Honor 100 Series Launch Date Set for November 23; Said to Offer Snapdragon 8 Gen 2 SoC

به گزارش مربوط نیوز و به نقل از گادگتس۳۶۰ پیش‌بینی می‌شود سری آنر ۱۰۰ به عنوان جانشین سری آنر ۹۰ که در ماه می امسال رونمایی شد، عرضه شود. انتظار می‌رود این سری با دو مدل عرضه شود – Honor 100 پایه و Honor 100 Pro رده بالا، مشابه مدل‌های Honor 90 و Honor 90 Pro سری قبلی. برخی از جزئیات کلیدی گوشی‌های هوشمند قبلاً ذکر شده بود، از جمله مشخصات پردازنده و نمایشگر. اکنون این شرکت تاریخ عرضه این سری را تایید کرده است.

در یک پست Weibo، آنر تایید کرد که سری گوشی‌های هوشمند Honor100 آن در تاریخ ۲۳ نوامبر در چین عرضه می‌شوند. در این اعلامیه ادعا شده است که گوشی‌های Honor 100 “طراحی زیبایی‌شناسی فناوری را به روز خواهند کرد” و همچنین “عملکرد محصول” را ارتقا خواهند داد. تجربه» و آن را به «شاهکار تمام امتیازی» تبدیل کرد. این پست با هشتگ “Glory 100 Full Score Photogenic” همراه بود.

پیش از این، Honor 100 Pro دارای صفحه نمایش با وضوح ۱.۵K با نرخ کاهش نور PWM 3840 هرتز بود. انتظار می‌رود این گوشی از پردازنده Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2 SoC استفاده کند. همچنین گفته می‌شود که با دوربین جلوی دوگانه عرضه می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رپورتاژ آگهی جذاب

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح