کد خبر : 208859
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 آبان 1402 - 17:06

هوآوی ۱۰۰ میلیون دستگاه را با هارمونی او اس ۴ جشن می گیرد

هوآوی ۱۰۰ میلیون دستگاه را با هارمونی او اس ۴ جشن می گیرد

به گزارش مربوط نیوز و به نقل از گسمارنا هواوی HarmonyOS 4 را با هدف یکسان سازی سیستم عاملی که در گوشی های هوشمند، تلویزیون ها و حتی اتومبیل ها استفاده می شود، راه اندازی کرد. امروز، این شرکت اعلام کرد که به ۱۰۰ میلیون دانلود از سیستم عامل جدید رسیده است. این شامل دستگاه

Huawei celebrates 100 million devices with HarmonyOS 4

به گزارش مربوط نیوز و به نقل از گسمارنا هواوی HarmonyOS 4 را با هدف یکسان سازی سیستم عاملی که در گوشی های هوشمند، تلویزیون ها و حتی اتومبیل ها استفاده می شود، راه اندازی کرد.

امروز، این شرکت اعلام کرد که به ۱۰۰ میلیون دانلود از سیستم عامل جدید رسیده است. این شامل دستگاه های تازه خریداری شده و به روز شده است و دقیقاً در ۸۷ روز اتفاق افتاده است – به طور متوسط بیش از ۱.۱ میلیون نصب در روز.

هوآوی ۱۰۰ میلیون دستگاه را با هارمونی او اس ۴ جشن می گیرد
اعلامیه در Weibo، هم در حساب‌های هوآوی و هم در حساب‌های سیستم عامل هارمونی، نسبتاً ساده و بدون سر و صدا بود. سیستم عامل به وضوح مسیری است که این شرکت برای آینده طی می کند، اما اگر شانسی برای دستیابی به هر نوع موفقیتی در بازارهای گوشی های هوشمند غربی با آن داشته باشیم.

هوآوی در ابتدا فهرستی از ۶۹ گوشی هوشمند، تبلت و تلویزیون هوشمند را منتشر کرد که سیستم عامل HarmonyOS 4 را دریافت خواهند کرد. تا کنون، تنها پوشیدنی‌هایی مانند Huawei Watch GT 4 با HarmonyOS 4 در خارج از کشور فروخته می‌شوند و به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری برای دستگاه‌های HarmonyOS 3 عملاً وجود نداشته است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رپورتاژ آگهی جذاب

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح