کد خبر : 208870
تاریخ انتشار : جمعه 15 دی 1402 - 14:03

آخرین نتایج Geekbench نشان می دهد که Exynos 2400 فاصله خود را با Snapdragon 8 Gen 3 کم کرده است.

آخرین نتایج Geekbench نشان می دهد که Exynos 2400 فاصله خود را با Snapdragon 8 Gen 3 کم کرده است.

به گزارش مربوط نیوز و به نقل از گسمارنا در حالی که هنوز رسمی نیست، انتظارات برای گلکسی اس ۲۴ اولترا این است که به طور انحصاری از چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۳ استفاده کند، در حالی که گلکسی اس ۲۴ و اس ۲۴ پلاس از اگزینوس ۲۴۰۰ در اکثر مناطق استفاده خواهند کرد. این دو

به گزارش مربوط نیوز و به نقل از گسمارنا در حالی که هنوز رسمی نیست، انتظارات برای گلکسی اس ۲۴ اولترا این است که به طور انحصاری از چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۳ استفاده کند، در حالی که گلکسی اس ۲۴ و اس ۲۴ پلاس از اگزینوس ۲۴۰۰ در اکثر مناطق استفاده خواهند کرد. این دو تراشه چگونه با هم مقایسه می شوند؟ خوب، نتایج اولیه نشان داد که تراشه کوالکام از نظر CPU سریعتر از سامسونگ است.

با این حال، نتایج جدیدی در Geekbench ظاهر شده است و به نظر می رسد که Exynos در حال کاهش فاصله است. در اینجا نتایج اولیه Galaxy S24+ با Exynos 2400 و Galaxy S24 Ultra با Snapdragon 8 Gen 3 آمده است:

اسنپدراگون همچنان پیشتاز است، اما در تست های تک هسته ای و چند هسته ای کوچکتر از قبل است. این تفاوت از ۸٪/۴٪ به ۵٪/۳٪ در تست های تک/چند هسته ای کاهش یافت.

در این مرحله حرارت و راندمان بسیار مهمتر خواهد بود. آیا این دو تراشه می توانند عملکرد خود را حفظ کنند؟ وقتی دریچه گاز تمام می شود چقدر نیرو مصرف می کنند؟ زمان بررسی را خواهیم فهمید.

و تقریباً به اینجا رسیده است، خریداران اولیه احتمالاً تا پایان ماه یک گوشی گلکسی S24 را در دست خواهند داشت – این تلفن ها در هفدهم رونمایی خواهند شد و سامسونگ معمولاً دو هفته پس از رویداد Unpacked پیش خرید می کند.

ما جزئیات کامل سخت افزاری این دو چیپست را نمی دانیم، اما با توجه به آنچه که در حال حاضر می دانیم (از منابع رسمی و غیر رسمی)، کلاسترهای CPU آنها به این صورت است:

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رپورتاژ آگهی جذاب

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح