کد خبر : 208878
تاریخ انتشار : جمعه 3 فروردین 1403 - 11:37

«آقایان» و «دامسل» برای هفته دوم در نتفلیکس برترین ها خواهند بود

«آقایان» و «دامسل» برای هفته دوم در نتفلیکس برترین ها خواهند بود

  به گزارش downloadfiilm و به نقل از برخورد دهنده سال پخش نتفلیکس با انتشار چند نسخه مورد انتظار مانند The Gentlemen و Damsel از گای ریچی با بازی میلی بابی براون (چیزهای عجیب) شروع به گرم شدن می کند. هر دوی آن‌ها به شدت شروع به کار کردند و تعداد فیلم‌ها و تلویزیون‌های پخش‌کننده

 

به گزارش downloadfiilm و به نقل از برخورد دهنده سال پخش نتفلیکس با انتشار چند نسخه مورد انتظار مانند The Gentlemen و Damsel از گای ریچی با بازی میلی بابی براون (چیزهای عجیب) شروع به گرم شدن می کند. هر دوی آن‌ها به شدت شروع به کار کردند و تعداد فیلم‌ها و تلویزیون‌های پخش‌کننده را افزایش دادند. حالا، در دومین هفته‌شان، آقایان و دامسل جایگاه‌های شماره یک خود را در نتفلیکس حفظ کرده‌اند.

آقایان، جانشین معنوی فیلم ۲۰۲۰ ریچی با همین نام، در اولین هفته کامل اکران خود به ۲۰.۱ میلیون بازدید (۱۳۴.۲ میلیون ساعت تماشا) رسیده است. این اکشن کمدی جنایی هشت قسمتی به یکباره در ۷ مارس منتشر شد و در سه روز اول به طور چشمگیری به ۱۲.۲ میلیون بازدید رسید. این به اندازه کافی خوب بود که جلوی آواتار: آخرین ایربندر را بگیرد که در چهار هفته انتشار ۵.۱ میلیون بازدید به دست آورده است. در حالی که فیلم The Gentlemen بر اساس آن ساخته شد متأسفانه یک فیلم باکس آفیس بود، این سریال از ستایش منتقدان بسیار شایسته برخوردار شده است. این در بیننده پایدار منعکس می شود. امیدواریم که این بدان معناست که تمدید فصل ۲ خیلی دور نیست.

 

میلی بابی براون هیچ دختری در پریشانی نیست

از سوی دیگر، دامسل در حال گشت و گذار در قدرت ستاره ای براون است که در حال حاضر مشغول فیلمبرداری فصل آخر سریال Stranger Things است. ممکن است این فیلم فانتزی نقدهای متفاوتی دریافت کرده باشد، اما ترکیبی از حالت آماده یا غیرمعمول آن با محدوده ژانر معمولی شما لحظات برجسته ای را ارائه می دهد. 

به خصوص در مورد بازی براون، این بازیگر ثابت کرده است که در هر نقشی که او را در آن قرار دهید می‌تواند نقش اول ماندگار و سرگرم‌کننده باشد. هفته دوم. علیرغم رقابت شدید با کمدی رمانتیک جدید لیندسی لوهان، آرزوی ایرلندی، که در آخر هفته گذشته عرضه شد و در سه روز اول نمایش، به ۱۹.۵ میلیون بازدید رسیده است، جایگاه اول را حفظ کرده است.

 

«آقایان» و «خانم» پاهای عالی دارند

همانطور که آقایان و دامسل وارد هفته سوم زندگی خود می شوند، هیچ نشانه ای از کاهش سرعت خود نشان نمی دهند. این هفته سریال علمی تخیلی جدید نتفلیکس ۳ Body Problem در ۲۱ مارس عرضه می شود، اما باید دید که آیا این بیننده از تاج تلویزیونی The Gentlmen’s کم خواهد کرد یا خیر. این سریال از جذابیت معمول ریچی، بازیگران درخشان با نقش‌آفرینی‌های حرفه‌ای از تئو جیمز و کایا اسکودلاریو، و ترکیبی فوق‌العاده از طنز پوچ و اکشن عالی بهره می‌برد. سپس، وقتی نوبت به دامسل می رسد، ماجراجویی فانتزی بقا جای نگرانی ندارد، زیرا هیچ فیلم اصلی اصلی نتفلیکس برای رقابت در بقیه ماه وجود ندارد. در حالی که منتظریم ببینیم چه کسی برای تاج و تخت بعدی رقابت خواهد کرد، اکنون می‌توانید The Gentlemen و Damsel را در نتفلیکس پخش کنید. 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 5 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رپورتاژ آگهی جذاب

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح