کد خبر : 208868
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 آذر 1402 - 12:06

نتایج نظرسنجی هفتگی: OnePlus 12 نسبت به نسخه قبلی خود با استقبال بهتری روبرو شد

نتایج نظرسنجی هفتگی: OnePlus 12 نسبت به نسخه قبلی خود با استقبال بهتری روبرو شد

به گزارش مربوط نیوز و به نقل از گسمارنا نظرسنجی هفته گذشته نشان می‌دهد که مردم برای وان پلاس ۱۲ هیجان‌زده هستند. با این حال، درست مانند وان پلاس ۱۱، بسیاری از مردم تا زمانی که عملکرد گوشی را در بررسی‌ها ببینند، دست نگه می‌دارند. اما ۱۲ در حال حاضر بهتر از نسخه قبلی خود به

Weekly poll results: OnePlus 12 gets a better reception than its predecessor

به گزارش مربوط نیوز و به نقل از گسمارنا نظرسنجی هفته گذشته نشان می‌دهد که مردم برای وان پلاس ۱۲ هیجان‌زده هستند. با این حال، درست مانند وان پلاس ۱۱، بسیاری از مردم تا زمانی که عملکرد گوشی را در بررسی‌ها ببینند، دست نگه می‌دارند. اما ۱۲ در حال حاضر بهتر از نسخه قبلی خود به نظر می رسد و اکثر مردم یا از قبل در حال برنامه ریزی برای دریافت آن پس از در دسترس شدن هستند یا (همانطور که گفته شد) منتظرند ببینند آیا وعده های OnePlus برای پرچمداران جدید خود در طول فرآیند بررسی عملی می شود یا خیر.

این بدان معنا نیست که این گوشی بدون منتقد است. به طور قابل پیش بینی، برخی آن را بسیار بزرگ می دانند. و ما بیش از چند نظر از افراد ناراضی از صفحه نمایش خمیده دیدیم. مدتی پیش، OnePlus استراتژی راه اندازی دوگانه وانیلی/حرفه ای خود را کنار گذاشت و فقط پرچمداران حرفه ای را منتشر کرد (حتی اگر دیگر به این نام خوانده نشوند). یک OnePlus 12 کوچکتر با صفحه نمایش تخت، مدلی که در سال های گذشته مدل وانیلی بود، ممکن است مخاطبان زیادی پیدا کند. اما الان ۱۲ یا یکی از Nords است.

نتایج نظرسنجی هفتگی: OnePlus 12 نسبت به نسخه قبلی خود با استقبال بهتری روبرو شد
چند شکایت دیگر وجود داشت، به عنوان مثال. چرا این پرچمدار دارای رتبه IP68 نیست؟ با این حال، اکثر مردم گوشی را به عنوان ارائه دهنده ارزش زیادی برای پول می دانند – تنها تعداد کمی آن را بسیار گران می دانند.

البته ما هنوز قیمت جهانی OnePlus 12 را ندیده ایم، این عرضه برای سال آینده برنامه ریزی شده است. اما OnePlus نباید آن را برای مدت طولانی به تعویق بیاندازد، در حال حاضر لیست بلندبالایی از پرچمداران توانمند وجود دارد و موارد بیشتری نیز در راه است (در حالی که معمولاً از سری Galaxy S24 سامسونگ نام برده می شود).

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رپورتاژ آگهی جذاب

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح