کد خبر : 208856
تاریخ انتشار : جمعه 5 آبان 1402 - 17:09

سرویس اینترنت فیبر گیگا مبتنی بر ماهواره JioSpaceFiber در کنگره موبایل هند به نمایش گذاشته شد

سرویس اینترنت فیبر گیگا مبتنی بر ماهواره JioSpaceFiber در کنگره موبایل هند به نمایش گذاشته شد

به گزارش مربوط نیوز و به نقل از گادگتس۳۶۰ JioSpaceFiber روز جمعه در کنگره موبایل هند ۲۰۲۳ به عنوان اولین سرویس اینترنت فیبر گیگا مبتنی بر ماهواره در کشور به نمایش گذاشته شد. ارائه‌دهنده خدمات شبکه تلفن همراه در تلاش است تا خدمات اینترنت ماهواره‌ای خود را در هند راه‌اندازی کند تا دسترسی به اینترنت

JioSpaceFiber Satellite-Based Giga Fibre Internet Service Demonstrated at India Mobile Congress

به گزارش مربوط نیوز و به نقل از گادگتس۳۶۰ JioSpaceFiber روز جمعه در کنگره موبایل هند ۲۰۲۳ به عنوان اولین سرویس اینترنت فیبر گیگا مبتنی بر ماهواره در کشور به نمایش گذاشته شد. ارائه‌دهنده خدمات شبکه تلفن همراه در تلاش است تا خدمات اینترنت ماهواره‌ای خود را در هند راه‌اندازی کند تا دسترسی به اینترنت را در مناطقی که توسط شبکه‌های سنتی پشتیبانی نمی‌شوند، فراهم کند. انتظار می رود JioSpaceFiber با ارائه دهندگان خدمات رقیب مانند OneWeb Bharti Enterprises، Project Kuiper Amazon و Starlink Elon Musk که همگی به دنبال ارائه خدمات اینترنت ماهواره ای در کشور هستند، رقابت کند.

جیو گفت که در حال حاضر چهار مکان از راه دور در سراسر هند را با سرویس اینترنت فیبر گیگا مبتنی بر ماهواره JioSpaceFiber خود متصل کرده است. مناطقی که به سرویس ماهواره‌ای جدید دسترسی دارند – احتمالاً برای اهداف آزمایشی – عبارتند از Gir در گجرات، Korba در Chattisgarh، Nabrangpur در Odisha، و ONGC-Jorhat در Assam. این شرکت هنوز جدول زمانی برای راه اندازی خدمات خود برای مشتریان در هند و یا هزینه آن ارائه نکرده است.

به گفته ارائه‌دهنده مخابرات، سرویس اینترنت فیبر گیگا مبتنی بر ماهواره JioSpaceFiber به ارائه‌دهنده شبکه ماهواره‌ای ماهواره‌ای Société Européenne des Satellites (SES) در لوکزامبورگ متکی خواهد بود. ماهواره‌های مدار زمین متوسط (MEO) این شبکه با استفاده از ماهواره‌های O3b و O3b mPOWER جدید SES، دسترسی به اینترنت در سطح گیگابیت را فراهم می‌کنند.

آکاش آمبانی، رئیس Reliance Jio در بیانیه ای آماده گفت: “Jio میلیون ها خانه و کسب و کار را در هند برای اولین بار قادر به تجربه اینترنت پهن باند کرده است. با JioSpaceFiber، ما دسترسی خود را گسترش می دهیم تا میلیون ها نفر را که هنوز متصل نشده اند پوشش دهیم.”

هیچ اطلاعاتی از شرکت در مورد زمان راه اندازی JioSpaceFiber در هند وجود ندارد و این سرویس در نهایت با ارائه دهندگان خدماتی مانند OneWeb (Bharti)، Project Kuiper (Amazon) و Starlink (SpaceX) رقابت خواهد کرد. جیو همچنین از یکی از اولین ارائه دهندگانی که خدمات اینترنت با درجه فیبر را برای کاربران مناطق دورافتاده به ارمغان می آورد، سود می برد و به ۴۵۰ میلیون مشتری موجود خود اضافه می کند که این کشور است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رپورتاژ آگهی جذاب

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح